Memori Nan Indah (Wafdul Amin 08)

December 9, 2008 at 3:37 pm | Posted in Citra Kehidupan, Ikhwanul Fifteen | 4 Comments
Tags: ,
Indahnya Sungai Perak. Tengok awan dia, lagi lawa...

Indahnya Sungai Perak. Tengok awan dia, lagi lawa...

To Jeti Kampung Beng... Yeayy!

To Jeti Kampung Beng... Yeayy!

Dengan ini, saya merasmikan Wafdul Amin 2008...-Ahli Parlimen Lenggong

Dengan ini, saya merasmikan Wafdul Amin 2008...-Ahli Parlimen Lenggong

Adik-adik main dart..-waktu sukaneka

Adik-adik main dart..-waktu sukaneka

Mengharungi Sungai Perak...

Mengharungi Sungai Perak...

Aku merindui dapur ini... =(

Aku merindui dapur ini... =(

Bersama mak, ayah, dan kak Nisa kecintaan =)

Bersama mak, ayah, dan kak Nisa kecintaan =)

Bersama mak,ayah, dan abang Ni dalam bot ayah kecintaan~~

Bersama mak,ayah, dan abang Ni dalam bot ayah kecintaan~~

4 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oii…baguinya gambar.. teringat zaman masa di lenggong dulu. Rinduuuu kat kpg. beng. D mana ku boleh tau mana Mat bin Itam. Kekawan lama tak jumpa, rindu sangat lah.

    • Salam,

      Jikalau saudara Mat yg dicari adalah bekas anggota keselamatan,beliau skg bekerja di Sekolah Teknik Sg Buloh.Beliau pun tinggal di kawasan sekolah dan rumahnya adalah di tepi sekali berhampiran pedestrian flyover.

      Selamat berjaya.

      Umar
      016-2662932

  2. Salam,
    Sebenarnya sy dah lama x pulang ke tempat kelahiran di kampung Beng yg adik pernah jejaki ini.Blog inipun secara x sengaja terjumpa.Bila dpt lihat pemandangan tasik, hilang rasa kerinduan terhadap kampung halaman.

    All the best.

  3. bila lihat kg halaman…teringat zaman kanak2 yang penuh dengan memori terindah….tapi zaman tu tak mungkin kembali lagi…terima kasih kerana mengingatkan aku tentang kampung halaman…diharapkan ramai lagi penduduk kg beng yang mencoretkan cerita2 menarik tentang kg ku “BENG”..budak kg durian lubok..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: